EL MEU VENTALL LINGÜISTIC




Sóc Belén, vaig nàixer a la ciutat d'Elx,al any 1996.  En la antiguetat en la meua ciutat, Elx, es parlava al Valencià, per la qual cosa, els nostres avis, parlen valencià, així com els nostres pares. En l'actualitat, a la ciutat d'Elx, la llengua que predomina sobretot és el castellà.(Color verd)

Jo vaig aprendre Valencià en la meua família perquè els meus pares parlaven Valencià amb els meus avis i els seus germans,jo he escoltat parlar Català des que vaig naíxer però no vaig dir una primera paraula fins als 6 anys, intentant imitar al meu pare.
Sempre he parlat castellà a la meua casa, des de que vaig naíxer.
Al col.legi vaig anar a línia castellana, però sempre tenia dues assignatures en Català, solien ser valencià i coneixement del medi o matemàtiques.(color roig)

Als sis anys vaig començar a donar Anglès, fins ara, que a la universitat tinc algunes assignatures en anglés. 
Tinc que dir que la meua família no parla anglès però el meu germà viu a Australia per la qual cosa moltes vegades parle en Anglès amb ell. (color blau)


   

Comentarios

Entradas populares de este blog

DEBAT BILINGÜISME

PREGUNTES DE LA LLENGUA

LA POSTAL