JOC "TAT"


1. Relacioneu aquest joc amb les capacitats descrites per Bruner que s'experimenten amb les experiències del joc.

Com hem vist al video, el xiquet s'amagaba per a que l'adult no el veguera.
El joc segueix un patró per que sempre es fa el mateix,el xiquet s'amaga per a no ser descobert per l'adult. 
El joc es desenvolupa en un espai reduït, on el xiquet no troba molts distraccions.

Com hem explicat a classe, d'acord com es desenvolupe el nivell d'abstracció del xiquet/a, aquets serà és conscient del voltant, es a dir, s'adona que quan es tapa la cara en realitat no d'esapareix, solament es troba amagat perque un object li tapa.



2. Quines característiques d'aquest joc es relacionen amb el proces d'aprenentatge del llenguatge?


  • Els xiquets interioricen estructures linguístiques.
  • desenvolupament del diàleg entre el xiquet i l'adult.
  • Aproximació a la realitat.




3. A través d'aquest joc, es poden aconseguir els objectius curriculars que apareixen al DCEICV? Quins?


  • Explorar i observar el seu voltant.
  • Conéixer el seu cos i dels altres, axí com, les seues dificultats i possibilitats.
  • Desenvolupar habilitats comunicatives.
  • Desenvolupar un altre idioma.

Comentarios

Entradas populares de este blog

DEBAT BILINGÜISME

PREGUNTES DE LA LLENGUA

LA POSTAL