LA POSTAL
FORMULANT HIPÓTESIS
Contraposició entre l'ensenyament tradicional o contructivista
Colectiu-Individual
la mestra haurà de adaptar les activitats al alumnat, utilitzant grups més reduïts per poder-se adaptar a les possibilitat de l'alumnat.
Metodología de lecto-escriptura
Metodología Freinet: enseñaba a escriure i a llegir a través de text complets. Métode global
Metodología Decroly: Descomposició del text. De lo general a lo partiular.
Metodologia Montessori: Coneixement lletra per lletra, ascendent.
Metodologia de Ana toberoski
La contextualizacó de l'activitat; activar els coneixements del xiquets, fer esment a la memoria per saber que sap l'alumnat.
Una vegada contextualizada es pasa a la textualizació.
Remarcar l'importancia del nom propi a l'hora de l'ensenyament dels coneixements de lecto-escriptura.
En l'ensenyament constructivista La mestra sempre te el paper de guia, enfocant a l'alumnat a trobar les solucions per ells mateix.
Contraposició entre l'ensenyament tradicional o contructivista
Colectiu-Individual
la mestra haurà de adaptar les activitats al alumnat, utilitzant grups més reduïts per poder-se adaptar a les possibilitat de l'alumnat.
Metodología de lecto-escriptura
Metodología Freinet: enseñaba a escriure i a llegir a través de text complets. Métode global
Metodología Decroly: Descomposició del text. De lo general a lo partiular.
Metodologia Montessori: Coneixement lletra per lletra, ascendent.
Metodologia de Ana toberoski
La contextualizacó de l'activitat; activar els coneixements del xiquets, fer esment a la memoria per saber que sap l'alumnat.
Una vegada contextualizada es pasa a la textualizació.
Remarcar l'importancia del nom propi a l'hora de l'ensenyament dels coneixements de lecto-escriptura.
En l'ensenyament constructivista La mestra sempre te el paper de guia, enfocant a l'alumnat a trobar les solucions per ells mateix.
Comentarios
Publicar un comentario